Гарантія та сервіс компанії DEVICECOM
Шановний клієнт - Ви, можете завжди розраховувати на гарантію від заводського браку!
Всі повернення відправляються за рахунок клієнта.
Товар з явними ознаками зношення виробів та упаковування не приймається.
Товари з цінниками та штрих-кодами наклеєними клієнтом - НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Обов'язкова вказівка конкретних причин повернення, форму для заповнення Ви зможете знайти на сайті, або у Вашого менеджера.
Товар без вказівки дефекту НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ!
Умови гарантії за категоріями:
Умови гарантії за категоріями:
1. Чохли, ремінці, трендові товари:
100% заводський брак (не натискається кнопка, не відповідає розмір) - 7 - 21 днів від дати накладної.
Естетичні дефекти (подряпини, механічні пошкодження при транспортуванні) - 14 днів від дати накладної.
2. Технічні аксесуари (АЗП, МЗП, powerbank, usb, АКБ і т.д.):
MOXOM – 6 місяців від дати відгрузки.
XO – 6 місяців від дати відгрузки.
DC – 12 місяців від дати відгрузки.
3. Захисне скло / захисна плівка:
Клеєні НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Не клеєні (дефект лиття, пил, сміття) - 1 місяць від дати накладної!
Биті (тільки при наявності фото) - 14 днів від дати отримання товару!
До повернення приймається захисне скло ТІЛЬКИ з наявністю:
- Пластикової \ заводської підкладки
- тех упаковки
- упаковки зі стікером (якщо комплектується)
5. Весь товар з підтвердженими дефектами підлягає ОБМІНУ!
6. Акційний товар обміну та поверненню не підлягає!
Списання товару можливо лише в разі його відсутності на складі!